diumenge, 8 de setembre del 2013

La nit en blanc



Nit d'alçar la mirada i buscar en la foscor,
buscar imatges que em queduin a la retina,
que m'omplin de goig,
que m'endolceixin aquestes llàgrimes salades i amargues que en couen als ulls ...

I, és clar que alçaré la mirada i ompliré de bellesa el meu esperit,
cada nit et busco en la foscor,
cada nit ens contemplem mútuament,
tu des del teu univers, i jo, aquí, des del meu silenci,
sentiré com m'embolcalles amb la teva màgia,
com la teva lluminositat frega suaument cada mil·límetre de la meva pell ...

L'albada s'ha anat despertant sense adonar-me'n,
una altra nit en blanc,
un altre dia que et seguiré esperant ...





2 comentaris:

  1. La nit en blanc t'ha dut a escriure unes belles paraules.

    ResponElimina
  2. bonic com sempre Dolors, tan de bo jo tingues aquestes paraules per descriure alguna nit en blanc meva.
    Un petó

    ResponElimina