dijous, 19 de gener del 2012

... Shantaram

Aclarir que el meu comentari ve des de la distància en el temps de lectura. Tot i això no he perdut en cap moment l'entussiame en que el vaig llegir i el bon regust que en conservo.

Tampoc pretenc fer-ne una sinopsi, i molt menys mai gosaria a fer-ne una critica. Sí que voldria transmetre, en la mesura que em fos possible, les sensacions que em va deixar i que, en parlar-ne, o recordar-la, puc tornar a gaudir.

Pel que fa a la novel.la, sensacions d'imbuir-me en una aventura en alguns cops, perillosa, violenta, d'altres humana, filosòfica, mística, romàntica ... amb pinzellades d'actualitat política i social, tantes sensacions com les que podem arribar a tenir els éssers humans, davant situacions límit, o que se'ns escapen del nostre control.

I pel que fa a l'autor G.D. Roberts, el meu reconeixement a un aventurer, a una persona que viu la vida intensament, al limit, un filòsof, un neo-hyppie, que s'ho juga tot i en cada moment pels seus principis, les seves creences i d'altra part la seva visió comercial: sap perfectament que una història d'aquest tipus ven, enganxa, i pot portar forces beneficis, per tant com a "bon vivant" en treu un bon partit.

Per si pot interessar deixo un enllaç (dels molts que hi han):


I musica per acompanyar ...


I a partir d'aqui... alliberem la nostra imaginació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada