dimarts, 22 d’abril del 2014

Els colors de la nit



Absorta entre milers de pensaments, de projectes, d'il·lusions,
entre milers de dolços records i,
milers de lectures delerosa de gaudir,
havia deixat, que no oblidat, el seu bloc.

I anit es retrobaren, ella plena i, el bloc en blanc.

Els dits volien saltironejar pel teclat com dits d'infant en una nova descoberta,
lliscant per damunt com un cuc de seda en teixir cada fil,
guarnint-lo com filigrana de plata,
enllaçant mots que duia a l'ànima i no volien sortir.

Qui sap si s'havia perdut entre paraules que no duien enlloc,
o qui sap si buscava encadenar mots bells i nous;
no calia que fossin profunds ni sublims,
ni que filosofessin de la vida,
que la vida era per viure-la.
Amb ferma decisió va començar a teixir un brodat de paraules senzilles,
entenedores, insinuants i sensuals que, li brollaven no sabia ben bé d'on,
però sí que sabia que nodrien la seva ànima.

I amb aquelles paraules podia transmetre l'olor de la terra mullada en acabar de plorure,
sabia que podia dur l'escalfor del sol en escolar-se en mig dels núvols,
el cruixit en trepitjar la pinassa,
el murmuri de les onades en topar cada cop que s'apropaven a la sorra,
ones rases, ones embravides,
ones que elegantment ballaven, que anaven i venien;
podia pintar de colors la foscor de la nit i,
dur el bufar del vent a qui el volgués escoltar.


3 comentaris:

  1. Per fi m'he pogut donar d'alta i et podré seguir en aquest blog!! Aniré escribint segons la meva inspiració!! Com sempre Dolors és un plaer llegir els teus escrits...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Per fi m'he pogut donar d'alta! Com sempre, m'agraden molt i molt els teus escrits..M'he animat a fer un blog, no sé com sortirà! Aquí tens la meva adreça: http://momentcompartit.blogspot.com.es/?spref=fb
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Gràcies per llegir-me, Mercè.
    I, tal com t'he dit a fbk, repeteixo la meva enhorabona i me n'alegro d'aquest nous "moments" que has encetat.
    Una abraçada.

    ResponElimina