dissabte, 14 de desembre del 2013

My little princess


Els teus ulls d'un blau intens il.luminen la meva ànima,
la teva mirada enjugassada m'observa, amb ullets picardiosos,
el teu somriure feliç espera una juguesca, una pessigolla, uns petons,
unes caricies que les teves dolces manetes agrairàn acaronant la meva cara
 i els meus cabells ...

Primer, com el que no gosa, seràn dolços i suaus ... fins que, amb la gresca inevitable, canviaran a entremaliats, i farem un garbuix entre els nostres cabells ... caurà l'estel rosa que subjecte els teus cabellets d'àngel, rossos ...
cauran les meves ulleres que estires perquè fan lluentons, i,
també llençaràs el teu xumet, i la camiseta surtirà del seu lloc, i et convertiràs amb la meva més swet princess blues eyes ...

My little princess ... feliç i riallera ... juganera ...
treurem la roba i ens posarem a la banyera, quina felicitat la teva, 
sense cap opressió, ni roba, ni sabates, dins l'aigua calentona, envoltada de les teves estimades joguines ...

Una estoneta mes ...

I després ben embolcallada amb un bon barnús ... una mica de relax,
el bibi ...
i els àngels que t'esperant bressolan-te entre llençols de cotó fluix blanc.

Bona nit princesa ...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada